Strona główna » Studia » Ekonomiczne » Marketing


Sortuj według: Tytuł | Data dodania | Ilość wyświetleń | Średnia ocena | Ilość oddanych głosów

Federacja konsumentow, organizacje konsumenckie

Organizacje konsumenckieOrganizacją konsumencką, zgodnie z art. 4 pkt 12) ustawy z dnia 15 grudnia o ochronie konkurencji i konsumentów jest niezależna od przedsiębiorców [...]

Dodano: 2010-01-15 18:40:00 , Wyświetleń: 179553 , Ocena: 1150.35, Głosów: 242, Autor: goldboy0

Plan marketingowy (2)

PLAN MARKETINGOWY – wykładTemat: ANALIZA SYTUACJIFIRMA = potencjał firmy wewnątrz + otoczenie zewnętrzne ( sfera ogólnogospodarcza, [...]

Dodano: 2009-02-10 12:42:48 , Wyświetleń: 3072 , Ocena: 1027, Głosów: 0, Autor: elkakida

Analiza strony www.smyk.pl

Kacper WiśniewskiNumer indeksu : 2487Analiza, ocena oraz projekt rozwoju opracowany dlaInternetowej strony:WWW.SMYK.PLZawartość pracy:1.Wstęp – Ce [...]

Dodano: 2009-02-03 21:28:53 , Wyświetleń: 34095 , Ocena: 937.77, Głosów: 51, Autor: elkakida

Analiza otoczenia marketingowa przedsiębiorstwa

Otoczenie marketingowe dzielimy na:•bliższe•dalsze (globalne)lub•podmiotowe•procesoweOtoczenie bliższe – ma charakter głów [...]

Dodano: 2008-11-04 19:32:07 , Wyświetleń: 44422 , Ocena: 930.39, Głosów: 73, Autor: Mafej

Analiza Swot

Analiza SWOT - Nazwa wywodzi się od pierwszych liter angielskich słów:Strenghts – mocne strony firmy, Weaknesses – słabe strony firmy, Opportunities – szanse, Threats [...]

Dodano: 2010-01-15 18:22:00 , Wyświetleń: 197688 , Ocena: 804.59, Głosów: 312, Autor: goldboy0

Analiza konkurencji

Konkurencja – jest jednym z najważniejszych elementów gospodarki rynkowej, a wręcz jej synonimem. Motorem napędzającym do działania, sprawia możliwość do dokonywania [...]

Dodano: 2008-10-26 15:34:29 , Wyświetleń: 50758 , Ocena: 693.68, Głosów: 112, Autor: Mafej

Analiza SWOT, Plan marketingowy, Biznas plan

1.Analiza SWOT2.Plan marketingowy3.Biznes Plan Przedsiębiorstwo jest organizacją uporządkowaną i powołaną do realizacji celów. Służą temu wszystkie gromad [...]

Dodano: 2008-11-13 19:51:55 , Wyświetleń: 40812 , Ocena: 501.61, Głosów: 95, Autor: Mafej

Analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa

Otoczenie marketingowe dzielimy na:•bliższe•dalsze (globalne)lub•podmiotowe•procesoweOtoczenie bliższe – ma charakter głów [...]

Dodano: 2008-10-26 15:34:30 , Wyświetleń: 45488 , Ocena: 494.06, Głosów: 120, Autor: Mafej

Przechowywanie, magazynowanie, opakowania, oznaczenia i transport towarów.

Opakowania towarówOpakowanie-to wyrób, który stanowi dodatkową warstwę zewnętrzną określonego towaru, mając chronić go, ułatwić przemieszczanie, magazynowanie, jak [...]

Dodano: 2008-11-09 09:15:59 , Wyświetleń: 2985 , Ocena: 100.81, Głosów: 35, Autor: Mafej

Marketing Case Study

CZĘŚĆ 1.Na początku 2000 roku Rama, margaryna pozycjonowana w wyższej cenowo półce i bazująca swój wizerunek na doskonałym smaku i wysokiej jakości, postanowiła wpr [...]

Dodano: 2009-02-07 22:13:25 , Wyświetleń: 3548 , Ocena: 88.55, Głosów: 37, Autor: elkakida

Co to jest public relations?

OPIS PODSTAW ROZUMIENIA PUBLIC RELATIONSPublic relations (relacje publiczne)- przez pojęcie to należy rozumieć ogół kontaktów z otoczeniem, dbanie o własną opinię, prz [...]

Dodano: 2009-01-19 15:30:38 , Wyświetleń: 2668 , Ocena: 80.61, Głosów: 37, Autor: elkakida

Marketingowa rola opakowania.

WSTĘPWiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkie [...]

Dodano: 2008-12-10 00:36:10 , Wyświetleń: 2883 , Ocena: 73.41, Głosów: 36, Autor: majka100100

Strategie konkurencji przedsiebiorstw

WstępKażda firma konkurująca w danym sektorze ma strategię konkurencji, sformułowaną świadomie lub wynikową. Strategia może być celowo opracowana w toku procesu plano [...]

Dodano: 2009-02-13 10:19:49 , Wyświetleń: 2192 , Ocena: 64.63, Głosów: 26, Autor: elkakida

Istota marketingu bankowego

Zmiany zasad funkcjonowania rynku finansowego a zwłaszcza wzrost liczby banków, rozwój konkurencji między nimi, upowszechnianie wiedzy o usługach bankowych oraz zmiany kulturo [...]

Dodano: 2008-09-22 10:15:00 , Wyświetleń: 3696 , Ocena: 62.9, Głosów: 60, Autor: Michalk88

Wizerunek mężczyzny w reklamie (alkoholi, papierosów, kosmetyków).

Funkcjonowanie dzisiejszego życia gospodarczego w dwudziestym pierwszym wieku jest nie do pomyślenia bez reklamy. Istnieją na naszym rynku gałęzie, takie jak np.. przemysł ko [...]

Dodano: 2008-11-01 18:45:14 , Wyświetleń: 4383 , Ocena: 60.41, Głosów: 45, Autor: Mafej

Marketing usług bankowych.

Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we WrocławiuWydział Gospodarki Regionalnej i TurystykiUl. Nowowiejska 3 58-500 Jelenia GóraOferta kredytu studen [...]

Dodano: 2009-01-19 15:29:38 , Wyświetleń: 2595 , Ocena: 58.37, Głosów: 34, Autor: elkakida

Proste sposoby na zdobycie klienta

Efektywna reklama małej firmy nie musi być droga. Do odbiorcy można dotrzeć już za kilka tysięcy złotych. Do wyboru jest wiele sposobów - od prostych ulotek po kampanie w l [...]

Dodano: 2009-01-05 17:01:33 , Wyświetleń: 2386 , Ocena: 57.69, Głosów: 38, Autor: majka100100

Marketing usług

MARKETING USŁUG1.Pojęcia:Marketing – system działalności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia [...]

Dodano: 2008-12-29 18:05:01 , Wyświetleń: 3267 , Ocena: 56.84, Głosów: 56, Autor: majka100100

Rola i znaczenie Public relations w przedsiębiorstwie handlowym.

Spis treści:1)Wstęp.....42)Definicje Public Relations .....63)Czym nie jest Public Relations? .....103.1. Public Relations a marketing .....103.2. Public Rela [...]

Dodano: 2008-11-23 12:03:55 , Wyświetleń: 3500 , Ocena: 54.69, Głosów: 38, Autor: Mafej

Marketingowe badania rynku - Etapy procesu badawczego

1.określenie celu badań – badacz musi zdecydować czy celem zamierzenia badawczego jest rozwiązanie problemu który związany jest: z opisem – odpowiedź na pytanie [...]

Dodano: 2008-12-31 11:32:35 , Wyświetleń: 3585 , Ocena: 54.45, Głosów: 48, Autor: majka100100

Jak stworzyć najlepszy dział sprzedaży

PRACA DYPLOMOWATEMAT: “JAK STWORZYĆ NAJLEPSZY DZIAŁ SPRZEDAŻY”WSTĘP“ROLA SPRZEDAŻY”Ludzie odczuwają różnorodne potrzeby. Na zakres i [...]

Dodano: 2008-12-10 12:26:01 , Wyświetleń: 3016 , Ocena: 53.64, Głosów: 54, Autor: majka100100

Techniki psychologiczne w reklamach

Dlaczego producenci reklam wpływają na podświadomość człowieka oraz chcą kierować jego świadomością?Można przyjąć, iż żyjemy w dobie reklamy, nawet rynek kultur [...]

Dodano: 2008-10-17 19:25:46 , Wyświetleń: 3514 , Ocena: 53.44, Głosów: 60, Autor: Michalk88

Plan procesu komunikacji marketingowej - na podstawie kampanii promocyjnej produktu Shiseido

Realizacja skutecznego planu działań z zakresu komunikacji marketingowej opiera się na następujących elementach: 1.Identyfikacji docelowego audytorium. 2 [...]

Dodano: 2008-11-18 18:40:30 , Wyświetleń: 2566 , Ocena: 52.65, Głosów: 48, Autor: Mafej

Produkt, jako element mixu marketingowego

Produkt – jest to wszystko to, co przeznaczamy na wymianę, towary, usługi, przedsięwzięcia, projekty, miasta, gminy, itp.; jest to suma jego atrybutów mająca na celu zd [...]

Dodano: 2008-10-26 15:34:36 , Wyświetleń: 2972 , Ocena: 49.85, Głosów: 52, Autor: Mafej

Plan marketingowy zakładu pogrzebowego

SPIS TREŚCInr stronyI. Podstawowe informacje o firmie31. Imię i nazwisko właściciela/współwłaścicieli............................................................. [...]

Dodano: 2008-11-16 12:41:11 , Wyświetleń: 4127 , Ocena: 49.72, Głosów: 46, Autor: Mafej

Jaki model komunikacji najbardziej cię zainteresował i dlaczego?

Model komunikacyjny jest to pewien wzorzec wyjaśniający technikę przenoszenia informacji, ma na celu ukazanie stanu pożądanego, w kierunku którego ma być kształtowana rzecz [...]

Dodano: 2009-01-19 15:30:36 , Wyświetleń: 2275 , Ocena: 48.69, Głosów: 41, Autor: elkakida

Strategie marketingowe

Podstawowa przesłanka wyboru i formułowania strategii marketingowej są wyniki wszechstronnej analizy przedsiębiorstwa w konkretnym otoczeniu gospodarczym i społecznym. Analiza [...]

Dodano: 2009-03-09 21:33:54 , Wyświetleń: 2537 , Ocena: 48.11, Głosów: 46, Autor: elkakida

SPOSOBY OCENY POZIOMU I MOŻLIWOŚCI ZMIAN KONKURENCYJNOŚCI

Trudno jednoznacznie wskazać, co stanowi źródło sukcesu firm. Odpowiedzi może być tak wiele jak organizacji, które go osiągnęły. Czasami powodzenie zapewnia genialny pomy [...]

Dodano: 2008-10-15 22:15:10 , Wyświetleń: 2869 , Ocena: 47.95, Głosów: 60, Autor: Michalk88

Promocja, jako element mixu marketingowego

Promocja - jest to element systemu komunikacji firmy z otoczeniem. Firma kontaktuje się z otoczeniem na wiele różnych sposobów. Wyróżnia się 5 podstawowych instrumentów pro [...]

Dodano: 2008-10-26 15:34:37 , Wyświetleń: 2792 , Ocena: 47.44, Głosów: 60, Autor: Mafej

Marketing

1.Cykl życia produktu modnego charakteryzuje się brakiem fazy NASYCENIA 2.Negocjacje handloweto instrument strategii DYSTRYBUCJI 3.Marchandising to MARKETING HANDLOWY

Dodano: 2008-11-21 12:46:20 , Wyświetleń: 6105 , Ocena: 46.47, Głosów: 94, Autor: Mafej

Ankieta o preferencjach konsumentek w zakresie zakupu i użytkowania kosmetyków

Preferencje konsumentek w zakresie zakupu i użytkowania kosmetyków kolorowychSzanowne Panie,proszę o wypełnienie poniższej ankiety, której wyniki będą traktow [...]

Dodano: 2008-11-12 08:24:32 , Wyświetleń: 2656 , Ocena: 46.18, Głosów: 56, Autor: Mafej

Badania rynkowe i marketingowe

Badania rynku- analiza rynku, ogół czynności zmierzających do poznania zjawisk i procesów rynkowych rynek oraz ich wzajemnych zależności i związków. Obejmują głównie ba [...]

Dodano: 2008-10-17 19:25:37 , Wyświetleń: 3629 , Ocena: 44.28, Głosów: 80, Autor: Michalk88

Aspekty działalności konkurencyjnej

Aspekty działalności konkurencyjnej:•podział zysku,•integrowanie w przód lub w tył (dziś Ty jesteś moim dostawcą, jutro ja mogę nim być dla Ciebie).

Dodano: 2008-10-26 15:34:33 , Wyświetleń: 3085 , Ocena: 43.73, Głosów: 62, Autor: Mafej

Promocja-jej cele,strategia i instrumenty

Promocja - promotionforma społecznej komunikacji w dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami pomysłowości i przedsiębiorczości. Promocja [...]

Dodano: 2009-02-03 21:23:56 , Wyświetleń: 2596 , Ocena: 43.16, Głosów: 48, Autor: elkakida

Marketingowy proces badawczy.

Badanie marketingowe jest to systematyczne gromadzenie danych i ich analiza w celu udoskonalenia procesów decyzyjnych.Chcąc opracować plan działania kierownictwo musi posiadać [...]

Dodano: 2008-12-18 18:17:48 , Wyświetleń: 2657 , Ocena: 42.2, Głosów: 54, Autor: majka100100

Kampania reklamowa dla samsunga.

Kampania reklamowa dla Samsunga - telefon SGH-X600Opis firmy:W przededniu II wojny światowej, 26 marca 1938 roku, w miejscowości Taegu w Korei, Byung-Chull Lee założył [...]

Dodano: 2009-03-18 11:07:21 , Wyświetleń: 2135 , Ocena: 42.11, Głosów: 43, Autor: elkakida

Plan Spłaty Kredytu v2.0

Plan Spłaty Kredytu v2.0dla programu Microsoft ExcelProgram po wstawieniu 2 własnych danych oblicza i przedstawia nam plan spłaty wziętego kredytu dwoma metodami, kapit [...]

Dodano: 2008-11-11 10:24:22 , Wyświetleń: 3630 , Ocena: 41.94, Głosów: 77, Autor: Mafej

Metody badań marketingowych

Badania marketingowe to zespół czynności, zbierania i przetwarzania informacji o: rynku, konsumpcji, potrzebach i mechanizmach kierujących postępowaniem ludzi, działaniach k [...]

Dodano: 2008-10-23 18:47:49 , Wyświetleń: 3500 , Ocena: 41.86, Głosów: 71, Autor: Mafej

Segmentacja rynku (1)

„SEGMENTACJA RYNKU OKREŚLENIE RYNKU I KRYTERIÓW SEGMENTACJI DLA WYBRANEGO PRZYKŁADU”.SEGMENTACJA RYNKU.Marketing zaczyna się przed podjęciem decyzji o dzia [...]

Dodano: 2008-12-17 20:51:49 , Wyświetleń: 3975 , Ocena: 41.66, Głosów: 73, Autor: majka100100

Media jako czynnik kształtujący obraz współczesnego świata

Współczesny człowiek żyje w natłoku problemów i spraw, jest uczestnikiem wielu wydarzeń w skali makro i mikro. Cały świat to potop informacji i rozrywki. Trzeba wybierać [...]

Dodano: 2008-10-25 15:07:25 , Wyświetleń: 3014 , Ocena: 40.76, Głosów: 69, Autor: Mafej

badanie marketingowe dla wybranej firmy „Sklep Skarbonka”

SPIS TREŚCI:Wprowadzeniestrona1Historia sklepustrona1Lokalizacja sklepustrona2Jakość obsługistrona2 Badamy jakość, cenę, produktstrona3Celestrona3

Dodano: 2008-10-17 19:25:38 , Wyświetleń: 3364 , Ocena: 40.61, Głosów: 66, Autor: Michalk88

Cena, jako element mixu marketingowego

PRICE – cenaElementy mixu cenowego:•Cena – właściwa kwota pieniędzy, którą klient płaci przy zakupie danego produktu•Kredyty – termi [...]

Dodano: 2008-10-26 15:34:34 , Wyświetleń: 2590 , Ocena: 40.46, Głosów: 58, Autor: Mafej

Informacje rynkow i badania marketingowe

Informacje rynkowe i badania marketingoweSystem Informacji Marketingowej (SIM) – obejmuje personel, wyposażenie i procedury służące zbieraniu, porządkowaniu, analizi [...]

Dodano: 2009-01-05 17:01:35 , Wyświetleń: 2664 , Ocena: 39.88, Głosów: 56, Autor: majka100100

Marketing - ogólne zaganienia

Marketing – (ang) działalność gospodarcza polegająca na określaniu potrzeb, kształtowaniu produktu, tworzeniu i utrzymywaniu popytu, ustalaniu polityki rynkowej, finans [...]

Dodano: 2008-11-04 19:32:18 , Wyświetleń: 3584 , Ocena: 39.72, Głosów: 75, Autor: Mafej

Produkt, jego rodzaje itp itd

Produkt to dobro materialne lub usługa pozwalające na zaspokojenie określonej potrzeby. Do zaspokojenia tej samej potrzeby mogą być wykorzystywane różne produkty (substy [...]

Dodano: 2008-10-06 17:42:58 , Wyświetleń: 3203 , Ocena: 39.62, Głosów: 81, Autor: Michalk88

Programowanie funduszy strukturalnych.

Programowanie funduszy strukturalnych jest wymogiem każdego państwa członkowskiego jest to ważny proces, który wiąże się z organizacją i podejmowaniem decyzji.Programo [...]

Dodano: 2008-11-09 09:20:44 , Wyświetleń: 2679 , Ocena: 39.42, Głosów: 71, Autor: Mafej

System motywacyjny (1)

MOTYWACJA [łac.], proces regulacji psych. nadający energię zachowaniu i ukierunkowujący je na osiągnięcie jakiegoś celu; także względnie trwała tendencja (dążenie) do p [...]

Dodano: 2008-10-26 15:34:39 , Wyświetleń: 3597 , Ocena: 38.98, Głosów: 87, Autor: Mafej

Metody portfelowe - analiza portfolio

Metody portfelowe jest to zbiór narzędzi umożliwiających dokonanie oceny różnych możliwości działania oraz określenie przyszłej pozycji przedsiębiorstwa. Przedstawiają [...]

Dodano: 2008-10-23 12:14:59 , Wyświetleń: 4149 , Ocena: 38.75, Głosów: 68, Autor: Michalk88

Zachowanie nabywców a kształtowanie marketingu-mix.

·MARKETING-MIX·POLITYKA PRODUKTU·DECYZJE CENOWE·KSZTAŁTOWANIE DYSTRYBUCJI·PROMOCJA·ZNACZENIE PRODUKTU A MARKETING-MIX [...]

Dodano: 2008-10-26 15:34:40 , Wyświetleń: 2532 , Ocena: 38.59, Głosów: 63, Autor: Mafej

Segmentacja rynku (3)

POJĘCIE I ROLA SEGMENTACJI RYNKUGłównymi siłami sprawczymi są; wzrost liczby konsumentów, zmiany siły nabywczej ludności, zróżnicowane fundusze swobodnej decyzji oraz [...]

Dodano: 2009-03-15 15:06:58 , Wyświetleń: 3253 , Ocena: 38.44, Głosów: 51, Autor: elkakida

1 2 3


wyświetlaj po: 10 20 30

zmień temat

zobacz także

Ekonomiczne
Negocjacje Negocjacje
Ekonomia Ekonomia
Prawo międzynarodowe Prawo międzynarodowe
Badania operacyjne Badania operacyjne
Ekonometria Ekonometria
Logistyka Logistyka
Marketing Marketing
Rachunkowość Rachunkowość
Statystyka Statystyka
Systemy eksperckie Systemy eksperckie
Zarządzanie jakością Zarządzanie jakością
Reklama Reklama
Zarządzanie Zarządzanie
Finanse bankowość Finanse bankowość


Czy chcesz dostawać informacje o nowościach z tego działu ?