Strona główna » Studia » Ekonomiczne » Marketing


Sortuj według: Tytuł | Data dodania | Ilość wyświetleń | Średnia ocena | Ilość oddanych głosów

Federacja konsumentow, organizacje konsumenckie

Organizacje konsumenckieOrganizacją konsumencką, zgodnie z art. 4 pkt 12) ustawy z dnia 15 grudnia o ochronie konkurencji i konsumentów jest niezależna od przedsiębiorców [...]

Dodano: 2010-01-15 18:40:00 , Wyświetleń: 179553 , Ocena: 1150.35, Głosów: 242, Autor: goldboy0

Analiza Swot

Analiza SWOT - Nazwa wywodzi się od pierwszych liter angielskich słów:Strenghts – mocne strony firmy, Weaknesses – słabe strony firmy, Opportunities – szanse, Threats [...]

Dodano: 2010-01-15 18:22:00 , Wyświetleń: 197688 , Ocena: 804.59, Głosów: 312, Autor: goldboy0

Kampania reklamowa dla samsunga.

Kampania reklamowa dla Samsunga - telefon SGH-X600Opis firmy:W przededniu II wojny światowej, 26 marca 1938 roku, w miejscowości Taegu w Korei, Byung-Chull Lee założył [...]

Dodano: 2009-03-18 11:07:21 , Wyświetleń: 2135 , Ocena: 42.11, Głosów: 43, Autor: elkakida

Segmentacja rynku (3)

POJĘCIE I ROLA SEGMENTACJI RYNKUGłównymi siłami sprawczymi są; wzrost liczby konsumentów, zmiany siły nabywczej ludności, zróżnicowane fundusze swobodnej decyzji oraz [...]

Dodano: 2009-03-15 15:06:58 , Wyświetleń: 3253 , Ocena: 38.44, Głosów: 51, Autor: elkakida

Badania marketingowe, pytania egzaminacyjne i odpowiedzi

POJĘCIABadania marketingowe- systematyczne projektowanie, zbieranie, analizowanie i projektowanie danych i wyników badań związanych ze specyficzną sytuacją marketingową [...]

Dodano: 2009-03-10 21:18:27 , Wyświetleń: 3373 , Ocena: 37.26, Głosów: 81, Autor: elkakida

Ogólne informacje z marketingu

Strategie działania na rynku:1.orientacja produkcyjna- konsument kupi taki produkt który będzie tani i łatwo dostępny. Nacisk w firmie jest położony na podniesienie wyda [...]

Dodano: 2009-03-10 21:18:25 , Wyświetleń: 2776 , Ocena: 31.14, Głosów: 77, Autor: elkakida

Strategie marketingowe

Podstawowa przesłanka wyboru i formułowania strategii marketingowej są wyniki wszechstronnej analizy przedsiębiorstwa w konkretnym otoczeniu gospodarczym i społecznym. Analiza [...]

Dodano: 2009-03-09 21:33:54 , Wyświetleń: 2537 , Ocena: 48.11, Głosów: 46, Autor: elkakida

Strategie konkurencji przedsiebiorstw

WstępKażda firma konkurująca w danym sektorze ma strategię konkurencji, sformułowaną świadomie lub wynikową. Strategia może być celowo opracowana w toku procesu plano [...]

Dodano: 2009-02-13 10:19:49 , Wyświetleń: 2192 , Ocena: 64.63, Głosów: 26, Autor: elkakida

Plan marketingowy (2)

PLAN MARKETINGOWY – wykładTemat: ANALIZA SYTUACJIFIRMA = potencjał firmy wewnątrz + otoczenie zewnętrzne ( sfera ogólnogospodarcza, [...]

Dodano: 2009-02-10 12:42:48 , Wyświetleń: 3072 , Ocena: 1027, Głosów: 0, Autor: elkakida

Marketing Case Study

CZĘŚĆ 1.Na początku 2000 roku Rama, margaryna pozycjonowana w wyższej cenowo półce i bazująca swój wizerunek na doskonałym smaku i wysokiej jakości, postanowiła wpr [...]

Dodano: 2009-02-07 22:13:25 , Wyświetleń: 3548 , Ocena: 88.55, Głosów: 37, Autor: elkakida

Analiza strony www.smyk.pl

Kacper WiśniewskiNumer indeksu : 2487Analiza, ocena oraz projekt rozwoju opracowany dlaInternetowej strony:WWW.SMYK.PLZawartość pracy:1.Wstęp – Ce [...]

Dodano: 2009-02-03 21:28:53 , Wyświetleń: 34095 , Ocena: 937.77, Głosów: 51, Autor: elkakida

Promocja-jej cele,strategia i instrumenty

Promocja - promotionforma społecznej komunikacji w dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami pomysłowości i przedsiębiorczości. Promocja [...]

Dodano: 2009-02-03 21:23:56 , Wyświetleń: 2596 , Ocena: 43.16, Głosów: 48, Autor: elkakida

Co to jest public relations?

OPIS PODSTAW ROZUMIENIA PUBLIC RELATIONSPublic relations (relacje publiczne)- przez pojęcie to należy rozumieć ogół kontaktów z otoczeniem, dbanie o własną opinię, prz [...]

Dodano: 2009-01-19 15:30:38 , Wyświetleń: 2668 , Ocena: 80.61, Głosów: 37, Autor: elkakida

Jaki model komunikacji najbardziej cię zainteresował i dlaczego?

Model komunikacyjny jest to pewien wzorzec wyjaśniający technikę przenoszenia informacji, ma na celu ukazanie stanu pożądanego, w kierunku którego ma być kształtowana rzecz [...]

Dodano: 2009-01-19 15:30:36 , Wyświetleń: 2275 , Ocena: 48.69, Głosów: 41, Autor: elkakida

Marketing usług bankowych.

Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we WrocławiuWydział Gospodarki Regionalnej i TurystykiUl. Nowowiejska 3 58-500 Jelenia GóraOferta kredytu studen [...]

Dodano: 2009-01-19 15:29:38 , Wyświetleń: 2595 , Ocena: 58.37, Głosów: 34, Autor: elkakida

Marketingowe badania rynku - etapy procesu badawczego.

MARKETINGOWE BADANIA RYNKU – ETAPY PROCESU BADAWCZEGO:1.określenie celu badań – badacz musi zdecydować czy celem zamierzenia badawczego jest rozwiązanie problem [...]

Dodano: 2009-01-11 12:45:32 , Wyświetleń: 3585 , Ocena: 3.19, Głosów: 77, Autor: elkakida

Informacje rynkow i badania marketingowe

Informacje rynkowe i badania marketingoweSystem Informacji Marketingowej (SIM) – obejmuje personel, wyposażenie i procedury służące zbieraniu, porządkowaniu, analizi [...]

Dodano: 2009-01-05 17:01:35 , Wyświetleń: 2664 , Ocena: 39.88, Głosów: 56, Autor: majka100100

Marketing zapachowy

Marketing jest nauką przewrotną polegającą na badaniu procesu i motywacji, które skłaniają istotę ludzką do robienia czegoś, czego żadne inne stworzenie we wszechświeci [...]

Dodano: 2009-01-05 17:01:34 , Wyświetleń: 2595 , Ocena: 37.91, Głosów: 56, Autor: majka100100

Proste sposoby na zdobycie klienta

Efektywna reklama małej firmy nie musi być droga. Do odbiorcy można dotrzeć już za kilka tysięcy złotych. Do wyboru jest wiele sposobów - od prostych ulotek po kampanie w l [...]

Dodano: 2009-01-05 17:01:33 , Wyświetleń: 2386 , Ocena: 57.69, Głosów: 38, Autor: majka100100

Marketingowe badania rynku - Etapy procesu badawczego

1.określenie celu badań – badacz musi zdecydować czy celem zamierzenia badawczego jest rozwiązanie problemu który związany jest: z opisem – odpowiedź na pytanie [...]

Dodano: 2008-12-31 11:32:35 , Wyświetleń: 3585 , Ocena: 54.45, Głosów: 48, Autor: majka100100

Marketing usług

MARKETING USŁUG1.Pojęcia:Marketing – system działalności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia [...]

Dodano: 2008-12-29 18:05:01 , Wyświetleń: 3267 , Ocena: 56.84, Głosów: 56, Autor: majka100100

Marketingowy proces badawczy.

Badanie marketingowe jest to systematyczne gromadzenie danych i ich analiza w celu udoskonalenia procesów decyzyjnych.Chcąc opracować plan działania kierownictwo musi posiadać [...]

Dodano: 2008-12-18 18:17:48 , Wyświetleń: 2657 , Ocena: 42.2, Głosów: 54, Autor: majka100100

Segmentacja rynku (1)

„SEGMENTACJA RYNKU OKREŚLENIE RYNKU I KRYTERIÓW SEGMENTACJI DLA WYBRANEGO PRZYKŁADU”.SEGMENTACJA RYNKU.Marketing zaczyna się przed podjęciem decyzji o dzia [...]

Dodano: 2008-12-17 20:51:49 , Wyświetleń: 3975 , Ocena: 41.66, Głosów: 73, Autor: majka100100

Plan marketingowy (1)

WSTĘPPlan marketingowy jest krótkim, szczegółowym i pisemnym planem, w którym przedstawiane są działania, jakie firma musi podjąć, aby osiągnąć założone obroty i [...]

Dodano: 2008-12-17 20:51:47 , Wyświetleń: 3395 , Ocena: 12.75, Głosów: 102, Autor: majka100100

Instrumenty marketingu

Paweł Nyczaj 2002-05-22Stosowanie instrumentów marketingu dla konkretnego produktu lub konkretnej firmy. Organizacja komórek marketingowych w przedsiębiorstwieInstrume [...]

Dodano: 2008-12-17 11:02:12 , Wyświetleń: 2619 , Ocena: 34.45, Głosów: 73, Autor: majka100100

Komunikat promocyjny.

Jak zbudować komunikat promocyjny?Komunikat promocyjny perfum Victoria Secret serii „Very Sexy” o zapachu waniliowo-brzoskwiniowym.1.Określenie celu promocji: [...]

Dodano: 2008-12-13 00:18:05 , Wyświetleń: 2380 , Ocena: 37.82, Głosów: 67, Autor: majka100100

Podstawy marketingu

1. Marketing w ujęciu tradycyjno - klasycznym to planowanie, koordynowanie i kontrola działań przedsiębiorstwa ukierunkowana na aktualne kierunki zbytu.Definicje klasyczne, [...]

Dodano: 2008-12-10 12:27:23 , Wyświetleń: 3524 , Ocena: 38.07, Głosów: 75, Autor: majka100100

Wpływ reklam na dzieci.

Dzieci w wieku przedszkolnym nie rozumieją jeszcze istoty reklamy. Wierzą, że reklamy mówią prawdę, są więc bardzo podatne na ich perswazję. Dzieci traktują reklamę jak [...]

Dodano: 2008-12-10 12:27:04 , Wyświetleń: 2459 , Ocena: 35.78, Głosów: 72, Autor: majka100100

Jak stworzyć najlepszy dział sprzedaży

PRACA DYPLOMOWATEMAT: “JAK STWORZYĆ NAJLEPSZY DZIAŁ SPRZEDAŻY”WSTĘP“ROLA SPRZEDAŻY”Ludzie odczuwają różnorodne potrzeby. Na zakres i [...]

Dodano: 2008-12-10 12:26:01 , Wyświetleń: 3016 , Ocena: 53.64, Głosów: 54, Autor: majka100100

Marketingowa rola opakowania.

WSTĘPWiele produktów, które spotykamy w życiu codziennym wręcz trudno wyobrazić sobie bez opakowania. Życie każdego człowieka nieodłącznie związane jest z wszelkie [...]

Dodano: 2008-12-10 00:36:10 , Wyświetleń: 2883 , Ocena: 73.41, Głosów: 36, Autor: majka100100

Koncepcja Just in time.

Obecnie obserwuje się wyrównany poziom wartości użytkowej towarów wyniku czego zróżnicowanie asortymentu lub ceny jest niewystarczającym narzędziem strategii rynkowej. [...]

Dodano: 2008-12-08 15:28:55 , Wyświetleń: 13848 , Ocena: 21.58, Głosów: 108, Autor: majka100100

Projekt z marketingu sportowego.

Produkt: „Mityng lekkoatletyczny Libiąż’2002”Wybranym zadaniem z zakresu sportu jest organizacja mityngu lekkoatletycznego Libiąż’2002. Rozegranie t [...]

Dodano: 2008-12-06 07:18:57 , Wyświetleń: 2320 , Ocena: 31.13, Głosów: 60, Autor: majka100100

Marketing ściąga ok!!!

Marketing to dostarczanie właściwego produktu na właściwy rynek, we właściwym czasie i po właściwej cenie. Marketing mix tworzą 4 elementy: 1) Produkt – dobro, usłu [...]

Dodano: 2008-12-05 00:00:53 , Wyświetleń: 4216 , Ocena: 31.9, Głosów: 88, Autor: majka100100

Marketing mix

M A R K E T I N G M I X„Marketing mix - kompozycja marketingowa. Są to zmienne elementy marketingu, ujęte w formie planu marketingu, które firma może świadomie i um [...]

Dodano: 2008-12-05 00:00:51 , Wyświetleń: 3637 , Ocena: 31.95, Głosów: 96, Autor: majka100100

Konspekt zarządzanie jakością.

Jakość jest to zespół cech decydujących o przydatności użytkowej danego produktu w konkretnych warunkach eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem. Cztery grupy cech:

Dodano: 2008-12-05 00:00:50 , Wyświetleń: 2759 , Ocena: 28.46, Głosów: 83, Autor: majka100100

Specyfika zarządzania marketingowego na rynkach dóbr przemysłowych.

STRATEGIA MARKETINGU DÓBR I USŁUG PRZEMYSŁOWYCHZnaczenie systemu klasyfikacji dóbr ujawnia się szczególnie wyraźnie przy badaniu zróżnicowania wzorca marketingu w zale [...]

Dodano: 2008-12-05 00:00:49 , Wyświetleń: 2304 , Ocena: 26.37, Głosów: 82, Autor: majka100100

Badania focusowe.

Focus group interviews, focus group, albo po prostu focus to różne nazwy określające ten sam sposób zdobywania danych. Odpowiednikiem tych angielskich terminów jest wyrażeni [...]

Dodano: 2008-12-05 00:00:39 , Wyświetleń: 2855 , Ocena: 29.34, Głosów: 79, Autor: majka100100

Leasing.

I. LEASINGDzisiaj chyba każdy zetknął się z pojęciem leasingu, do niedawna obco brzmiącym angielskim słowem zrozumiałym tylko przez nielicznych, dziś używanym powszec [...]

Dodano: 2008-12-05 00:00:19 , Wyświetleń: 4267 , Ocena: 3.05, Głosów: 116, Autor: majka100100

Polityka dystrybucji

POLITYKA DYSTRYBUCJIObejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczaniem wytworzonych produktów nabywcy. Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie produktów na ryn [...]

Dodano: 2008-12-05 00:00:17 , Wyświetleń: 2408 , Ocena: 31.51, Głosów: 66, Autor: majka100100

Rola i znaczenie Public relations w przedsiębiorstwie handlowym.

Spis treści:1)Wstęp.....42)Definicje Public Relations .....63)Czym nie jest Public Relations? .....103.1. Public Relations a marketing .....103.2. Public Rela [...]

Dodano: 2008-11-23 12:03:55 , Wyświetleń: 3500 , Ocena: 54.69, Głosów: 38, Autor: Mafej

Elementy majątku jednostek gospodarczych

Elementy majątku jednostek gospodarczychKlasyfikacja składników majątkowychW każdej jednostce gospodarującej występuje majątek będący jej własnością bądź te [...]

Dodano: 2008-11-22 15:42:46 , Wyświetleń: 2374 , Ocena: 36.53, Głosów: 58, Autor: Mafej

Piwo.

Browary piwowarskieNie ma chyba bardziej popularnego napoju niż piwo, i prawdopodobnie nie było w historii trunku bardziej rozpowszechnionego niż tradycyjny złocisty napój [...]

Dodano: 2008-11-22 10:53:18 , Wyświetleń: 2467 , Ocena: 20.07, Głosów: 121, Autor: Mafej

Marketing

1.Cykl życia produktu modnego charakteryzuje się brakiem fazy NASYCENIA 2.Negocjacje handloweto instrument strategii DYSTRYBUCJI 3.Marchandising to MARKETING HANDLOWY

Dodano: 2008-11-21 12:46:20 , Wyświetleń: 6105 , Ocena: 46.47, Głosów: 94, Autor: Mafej

Ceny

CENAPomimo zwiększonej roli czynników pozacenowych w nowoczesnych procesach marketingowych, cena pozostaje krytycznym czynnikiem na szczególnie trudnych rynkach charakteryzu [...]

Dodano: 2008-11-19 11:17:31 , Wyświetleń: 2546 , Ocena: 20.16, Głosów: 110, Autor: Mafej

Koncepcja pracy licencjackiej

1) TEMAT: Działalność ubezpieczeniowa. TYTUŁ: Działalność ubezpieczeniowa na przykładzie PZU S.A. w WarszawieUZASADNIENIE: a)dostęp materiałów:-firmom u [...]

Dodano: 2008-11-19 11:17:22 , Wyświetleń: 3970 , Ocena: 33.08, Głosów: 85, Autor: Mafej

Recenzja ksiazki: "marketing producenta i eksportera" Autor: Klemens Pawel Białecki

Prof.dr.hab. Klemens Paweł Białecki, autor wielu książek oraz artykułów na temat handlu zagranicznego i marketingu, którego jest prekursorem w Polsce. Napisał również ost [...]

Dodano: 2008-11-18 18:40:35 , Wyświetleń: 2208 , Ocena: 35.8, Głosów: 55, Autor: Mafej

Plan procesu komunikacji marketingowej - na podstawie kampanii promocyjnej produktu Shiseido

Realizacja skutecznego planu działań z zakresu komunikacji marketingowej opiera się na następujących elementach: 1.Identyfikacji docelowego audytorium. 2 [...]

Dodano: 2008-11-18 18:40:30 , Wyświetleń: 2566 , Ocena: 52.65, Głosów: 48, Autor: Mafej

Opakowane w marketingu-na podstawie wybranego przykładu

Przedstawiając znaczenie i funkcje opakowania w marketingu należy zacząć od przytoczenia definicji tego czym właściwie jest opakowanie. A jest to:"Zespół czynności [...]

Dodano: 2008-11-18 18:39:43 , Wyświetleń: 2400 , Ocena: 32.5, Głosów: 65, Autor: Mafej

Plan marketingowy zakładu pogrzebowego

SPIS TREŚCInr stronyI. Podstawowe informacje o firmie31. Imię i nazwisko właściciela/współwłaścicieli............................................................. [...]

Dodano: 2008-11-16 12:41:11 , Wyświetleń: 4127 , Ocena: 49.72, Głosów: 46, Autor: Mafej

Marka

POJĘCIE MARKIWg definicji sformułowanej przez American Marketing Association „marka to nazwa, termin, znak, symbol, wzór, rysunek lub ich kombinacja stworzona celem id [...]

Dodano: 2008-11-16 11:19:14 , Wyświetleń: 2786 , Ocena: 26.08, Głosów: 105, Autor: Mafej

1 2 3


wyświetlaj po: 10 20 30

zmień temat

zobacz także

Ekonomiczne
Negocjacje Negocjacje
Ekonomia Ekonomia
Prawo międzynarodowe Prawo międzynarodowe
Badania operacyjne Badania operacyjne
Ekonometria Ekonometria
Logistyka Logistyka
Marketing Marketing
Rachunkowość Rachunkowość
Statystyka Statystyka
Systemy eksperckie Systemy eksperckie
Zarządzanie jakością Zarządzanie jakością
Reklama Reklama
Zarządzanie Zarządzanie
Finanse bankowość Finanse bankowość


Czy chcesz dostawać informacje o nowościach z tego działu ?